we'd be so free

Goddag! jag tänker inte bjuda på någon "dagens outfit" inte heller nån video-blogg om den senaste mascaran. nej jag ska bara ge en enkel inblick i nuläget när det gäller Views. Det enda inbokade just nu är en intervju med en av lokaltidningarna och den kommer att äga rum på fredag. Dock utan vår älskade basist som p.g.a av livets trista måsten läre åka på begravning. Måste också tillägga att det absolut inte står still i den "Viewsisaliserade" världen. nej tvärtom, ju mindre vi spelar live detso mer tid ägnar vi åt det kreativa skapandet, så håll ögonen öppna för lite nytt matrial framöver. aja, nu ska jag inte tynga ner er med meningslösa nyheter som tar upp er dyrbara tid på cyberspace.

See ya at stage! peace!


(bild från stödkonserten för Lys & Jessica där
Views visar sitt stöd på olika sätt)

Kommentarer
Postat av: The girl in the dirty shirt

men vi vill ju läsa en massa av er! så meningslöst skulle jag inte säga att det är :P och vi ser framemot att få höra erat nya material också, vi väntar ivrigt :D

2008-11-27 @ 19:31:14
URL: http://olina.blogg.se/
Postat av: Mimmi

hihi, vad söt du är kompis! jag tycker det är super kul att ni börjat blogga mm om views! bra gjort :) ses i skolan ;P

2008-12-05 @ 08:26:26
URL: http://emwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0